Tuesday, May 7, 2024

March dan segala tempahan

          Assalamualaikum semua, RAMADAN KAREEM buat seluruh umat Islam khasnya buat para pelanggan INDULGE YOURSELF moga setiap amalan kita mendapat barakah Allah

           Tempahan CHWEY GOOEY BROWNIES ini dari Ms Clara di USJ18.



                                     ROTI JALA tempahan dari Puan Anita di Putra Heights.
 



      
                                 BIHUN SIAM ini diminta oleh jiran saya , Baizura




           Puan Christine dari USJ5 meminta saya buatkan CARROT CAKE dengan CHEESE FROSTING




                  Sempena hari kelahiran adik saya Ween beliau menempah menu agak istimewa untuk disajikan buat anak-anak tadika beliau.

NASI HUJAN PANAS



KURMA AYAM dan KENTANG




ACAR SAYURAN



               BIHUN GORENG ini juga ditempah oleh adik saya Ween untuk anak-anak tadika beliau.




           Faridah di Sri Tanjung menempah beberapa pemanis mulut.

KASWI PANDAN


KASWI GULA MELAKA




SANDWICH TUNA



                                  
       NASI GORENG AYAM tempahan dari Ween untuk tadikanya.



  KUIH TALAM GULA MELAKA dari Puan Ina di USJ17



                  Puan Shida dai MMB Taipan menempah beberapa juadah sebagai pot luck minum petang.

CHICKEN PIE




BAKED POTATO WITH CHEESE





     Jiran saya, Kak Mahidah pula menempah ROTI JALA dan KARI AYAM bersama KENTANG.




                      Jiran saya juga Kak Hasmah meminta saya masakkan juadah untuk tetamu nya

ROTI JALA & KARI AYAM dan KENTANG




VEGETARIAN BIHUN



                   Infaq Ramadan dua minggu berturut-turut anjuran pejabat Puan Hanim di Amcorp Mall  

APAM POLKADOT dan TAUHU BERGEDIL



BIHUN SUP



            Kakak saya Kak Ani di Subang Alam menempah moreh untuk surau berdekatan rumahnya


SANDWICH TELUR



CREAM PUFF 

                                                            


                   CREAMPUFF yang ditempah sepanjang bulan ini dari Farida di Sri Tanjung, sahabat saya Mas yg menetap di Putra Avenue, Puan Azliza dari Sunway, sepupu saya Izzue di USJ19, Masya yang  berada di Cyberjaya dan  kawan-kawan anak saya Aqil, Waqi dan Ziyad








Terima Kasih

~~ NA ~~
** untuk tempahan ~ najmie_na@hotmail.com @ 019-2700300...sekurang-kurang 4 hari sebelum **

No comments: