Friday, June 7, 2024

Mei dan segala macam yang ditempah



                        Assalamualaikum semua, Alhamdulillah masih diberi rezeki dan kudrat untuk meneruskan INDULGE YOURSELF. Jom kita lihat apa yang ditempah sepanjang bulan Mei.

 Saudara saya, Adliyah di USJ7 menempah FRUIT TART dan juga CREAMPUFF KASTARD



                                       Tempahan PULUT KUNING dan RENDANG AYAM ini dari sahabat saya Ja  buat potluck di pejabat beliau.






                            NASI MANDY AYAM dan NASI MANDY AYAM juga CREAMPUFF KASTAD tempahan dari sepupu saya Kak Na. POPIAH SIRA pula buah tangan saya buat Kak NA yang sekarang berada di Kota Suci menunaikan rukun islam ke 5. Moga dipermudahkan segala urusan Kak Na dan memperoleh haj mabrur InshaAllah.











                                     ROTI JALA dan KARI AYAM dengan KENTANG ditempah oleh Puan Zaireen di USJ20.



                                     Kawan anak saya Nissa pula menempah FRUIT JELLY dan juga APAM POLKADOT.





                                         KUIH CARA MANIS tempahan dari Cikgu Hanim dari SKUSJ20..





                              Sahabat saya Ina di Putra Heights menempah SANDWICH TELUR daN SANDWICH TUNA.








                               NASI LEMAK tempahan di terima dari Puan Shida MBB Taipan.




                                 RENDANG DAGING versi pedas dan kurang pedas dari Puan Mary SS15.








                                      Nissa sekali lagi menempah  SANDWICH TELUR dan CREAMPUFF KASTARD.


  


                                        Ina di Putra Heights sekali lagi menempah SANDWICH TUNA, SANDWICH TELUR dan APAM POLKADOT.









                                       CHEEWY GOOEY BROWNIES ini ditempah oleh jiran saya Sue,





PUDDING CARAMEL dan FRUIT JELLY ditempah oleh sahabat saya Nazli di USJ17





           Tempahan ROTI JALA dan KARI AYAM dengan KENTANG oleh saudara saya Kak Dah di Setia Alam.




                              ROTI JALA dari adik saya Ween.





                                      APAM POLKADOT ditempah oleh saudara saya Kak Dah di USJ13.



Puan Ida Hayati dari Putra Heights menempah  CHEEWY GOOEY BROWNIES



              Puan Ayu di Putra Heights menempah SANDWICH TELUR dan SANDWISH TUNA




                    CHEEWY GOOEY BROWNIES dan CREAM PUFF KASTAD ditempah oleh Puan Maz di Putra Heights.


                           Puan Halena dari Putra Heights menempah CREAMPUFF KASTAD dan CREAM CARAMEL.

     


                                  Dhia di Shah Alam pula menempah CHEEWY GOOEY BROWNIES dan CREAM PUFF KASTAD



                       APAM POLKADOT dan CREAMPUFF KASTARD dari Puan Ina di Putra Heights.




                               Puan Elly dari Shah Alam menempah SANDWICH TELUR dan CREAMPUFF KASTARD




Puan Ina sekali lagi menempah TAUHU BERGEDIL dan SANDWICH AYAM TERYAKI






                                      Puan Elly dari Shah Alam menempah FRUIT TART



                           LAKSA PENANG tempahan dari Puan Ain untuk jamuan pejabatnya di Kuala Lumpur.






                                      SANDWICH TELUR ditempah oleh kawan anak saya Khairin di Putra Heights.



                   CREAMPUFF KASTARD yang ditempah sepanjang bulan Mei dari Ida dan Siti di Sri Tanjung, Fayed di Putra Heights, jiran saya Kak Hasnah dan Kak Halipah, Cik Marissa di USJ18, Puan Nora di USJ18.
















** untuk tempahan ~ najmie_na@hotmail.com @ 019-2700300...sekurang-kurang 4 hari sebelum **

No comments: