Monday, October 7, 2024

Tempahan bulan September

                       Assalamualaikum semua, Alhamdulillah atas segala rezeki dan terima kasih juga buat semua pelanggan INDULGE YOURSELF. Tempahan bulan September ini dimulakan dengan tempahan KASWI GULA MELAKA dari adik saya Ween di USJ 2.




                           ROTI JALA ini pula ditempah oleh jiran saya Kak Halipah.




                      POPIAH GORENG dengan SOS CILI ditempah oleh Puan Ayisha di Bandar Sunway. 105 keping FROZEN POPIAH juga ditempah oleh Pamela di SS14 ( lupa pulak nak posing )





                Miss Candice dari GC Jewellery yang terletak di Sungai Besi menempah pemanis mulut sempena pembukaan rasmi GC Jewellery.

FRUIT TART



 SANDWICH TUNA


 
                     Ayu di Putra Heights meminta saya buatkan NJUTELLA, BLUEBERRY dan STRAWBERRY CHEESE TART.







                Sepupu saya yang menetap di Kota Kemuning menempah CHEWWY GOOEY BROWNIES dan CREAMPUFF COKLAT & KASTARD.




               Tempahan CREAM PUFF sepanjang bulan September dari Faridah di Sri Tanjung, jiran saya Mrs Yeam, Kak Anita yang berada di Putra Heights dan  Nazly di USJ17,
                        










 Terima kasih

~~ NA  ~~


** untuk tempahan ~ najmie_na@hotmail.com @ 019-2700300...sekurang-kurang 4 hari sebelum **




No comments: