Monday, April 12, 2010

SPONGE CAKE

     Assalamualaikum...keluarga saya penggemar coklat secara tak langsung kebanyakan resepi kek atau muffin saya berasakan coklat..kali ini saya memberanikan diri cuba lari dari menggunakan koko.
       Kek di atas saya memilih vanilla sponge cake dengan filling oren..

      Kek di bawah ni saya buatkan untuk anak saudara saya NURUL NAJIHAH yang menyambut hari ulang tahun yang ke ~ 10 pada 10/4/2010. Saya masih menggunakan vanilla sponge kek dengan filling blueberry...buat anak sedara saya Jihah ~ mak ngah ucapkan "SELAMAT ULANGTAHUN KE 10" moga jadi anak yang solehah..
   
SPONGE CAKE  BUTTERCREAM topping dengan perisa pilihan anda. RM28~1kg..RM46~2kg

Terima kasih..
                    

2 comments:

Anonymous said...

Wah hebatnyer tengok kek2 yg akak buat....hope akak terus berjaya..amin..rini ksa

na ahmad shahir ~ najmie-food4thots said...

InsyaAllah selagi ada sokongan kengkawan..nmanti rini balik akak buat spesel punya kay....