Wednesday, July 7, 2010

Order apam kukus...tarts...brownies..

       Assalamualaikum...ish..virus "M" melanda..teramat lah malas nya nak berinternet...Alhamdulillah mujur ler virus "M" hanya menyerang bab internet sahaja..dek sebab virus "M" dok ada lagi..makanya saya amek pukal ajelah update order yang saya terima sepanjang 2 minggu lepas...

     Dimulakan dengan..ceh..ceh..ceh...macam yer..yer jer bunyi nyer...order neh dari one of my bff  masa kat IPTA dulu kala ~ Yuslinda..kami teramat lah rapat..mana ada saya  adalah kawan saya neh..gitu juga sebaliknya..Yus order apam kukus blueberry & strawberry filling untuk dijadikan buah tangan kenduri kawen sepupu nya...trillion thanks Yus...

    Cheese tart mix flavor dan tart telur neh pula order dari kawan dulu kala saya gak kawan sekolah saya ~ Sarina...untuk dijamu kepada kawan-kawan sekolahnya..puuunn merangkap kawan dulu kala saya gak..depa ada re-union ala-ala extravaganza gitu..saya tak dapat nak join sebab dah ada plan lain..next time yer geng..pepon uollss memang va va voom la lepas make over tuh..trimas Ina..



       Akhir sekali dari adik saya yang tokey catering tuh ~ Hazrene..minta saya buatkan brownies untuk dimasukkan ke dalam kantung door gift...ehm selamat berholiday yer Ween....meceh Ween


Terima kasih,

No comments: