Thursday, February 9, 2012

Triple Celebration...

       Assalamualaikum....bulan Februari boleh dikategorikan sebagai bulan keraian lah buat keluarga saya..tak perlu kata apa-apa..cukup gambar saja yang bercerita ye..hihiihi..

       
         KEK COKLAT DENGAN COKLAT MOUSSE sebagai topping untuk kedua puteri saya yang menyambut ulang tahun kelahiran mereka..Buat puteri mama Najmie Nurdamia ~ 1 thn (6 Februari) dan Najmie Nurdini ~ 11thn (16 Februari)..mama sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak-anak mama dan berjaya dunia..akhirat..mama loves both of you so much..





    Ini pula RED VELVET CAKE WITH CREAM CHEESE...sempena ulangtahun perkahwinan saya dan chenta hati saya ~ AJ (13 Februari)...Alhamdulillah dah 15 tahun ALLAH pinjamkan hambaNya ini buat saya sebagai pelengkap hidup saya..moga ALLAH berkati baiti jannati saya dunia akhirat..Aminn...


Terima kasih..

No comments: