Monday, August 11, 2014

Tempahan Aidilfitri

       Assalamualaikum.... Ini pula order yang diterima minggu lepas...sekali lagi Cream puff dengan kustard cream di order oleh Kak Ani dari Subang Alam..selain dari Blueberry muffin sebagai doorgift untuk tetamu yang hadir ke majlis tahlil dan sambutan hari raya.

                           

                         



     Order dari salah seorang bff saya Puan Mas Ebrahim dari Putra Heights..Beehive bread dengan butterscotch sos...risau juga saya sebab tak pernah terima tempahan roti..nak order 2 set pula tu..terketar2 saya takut roti tak naik...mini Blueberry muffin juga ditempah selain dari roti

             



    Chocolate Bun neh saya buat untuk sambutan Aidilfitri KAFA anak saya.

                                             
         Terima kasih semua..andai kata ada kekurangan saya minta maaf ya

Terima kasih...

No comments: