Tuesday, February 17, 2015

Happy birthday baby Khaidr...

       Assalamualaikum...Alhamdulillah 2 minggu yang agak sibuk bagi saya sehingga terpaksa tolak tempahan..maaf ya pada yang terpaksa saya tolak tempahan nya..

      Tempahan sempena ulangtahun yang  ke-1 anak kawan saya semasa di IPTA..
Selamat hari lahir baby KHAIDR..moga menjadi anak kebanggaan mama dan papa...antara yang ditempah oleh mama Khaidr, Linda di USJ17...


     MEEHUN GORENG SEAFOOD                             KARIPAP SARDIN DAN DAGING


                                                



FRUIT TART
    

             


 CREAM PUFF CUSTARD






        Ini pula kira regular customer CREAM PUFF CUSTARD saya...terima kasih buat bff ~ Taty..



Belum pon keluar dari simpang rumah saya Taty WA pic ini..alahaiiii heheheh



Terima kasih
~ NA ~

No comments: