Monday, May 4, 2015

Kenduri kesyukuran dan doa selamat

        Assalamualaikum..cerita Khamis lepas..jiran pada kakak saya Kak Ani yang menetap di Subang Alam bakal menerima menantu kedua..kenduri kesyukuran dan doa selamat telah selamat diadakan di surau berhampiran..50 pack untuk para hadirin di surau dan 30 orang untuk saudara mara yang berkunjung ke rumah..

       Betapa dunia ini kecil..nak dijadikan cerita bila saya menghantar juadah ke rumah Kak Normah..rezeki saya untuk berjumpa dengan nya kerana Kak Normah sedang bersiap untuk ke surau..cerita lebih kurang Ya Allah orang kampung ayah saya rupanya Kak Normah neh..ada bersangkut paut juga lah kami...Alhamdulillah dalam Allah bagi rezeki dapat saya berkenalan dengan saudara mara yg jauh..selamat pengantin baru buat Wani dan Faiq..moga Allah merahmati kalian dunia akhirat..
 
 
                    AYAM MASAK MERAH                                  KARI DAGING
                                  
                                                               

                                 ACAR SAYURAN                                     NASI TOMATO

                         

         
                              Untuk jemaah surau                             Sedia untuk dihantar
                            



 
Terima kasih
~ NA ~ 

No comments: