Monday, December 21, 2015

Happy Birthday Nur Amalia Syasya

      Assalamualaikum..bilamana Allah dah tentukan rezeki seseorang itu maka tiada apa pun yang dapat menghalangnya.. Alhamdulillah..begitu jugalah yang terjadi pada tempahan kali ini.
 
      Seawal minggu lagi saya menerima panggilan dari sepupu saya Ila di Shah Alam meminta saya buatkan CHOCOLATE MOIST CAKE with KITKAT and M&Ms sempena ulang tahun anak kesayangan ~ Syasya. Janjinya pagi Jumaat akan singgah di rumah saya untuk mengambil kek dan terus ke tempat pengajian Syasya.
 
          Betul lah kata orang sakit ini datang nya ibarat kilat. Usai saja saya mendeco kek ini seluruh anggota badan saya terasa sakit yang amat dan tanpa sebarang amaran atau notis demam yang agak tinggi dengan lenguh seluruh badan datang menjengah saya.Allahuakbar rupanya ada hikmah Allah gerakkan hati saya untuk menyiapkan kek ini sedikit awal..ikut perancangan, saya ingin menghias tata kek pada belah malam. Memang dah tertulis lah Sya nak berkongsi kek harilahir air tangan saya bersama teman-teman.
      
                      CHOCOLATE MOIST CAKE with KITKAT and M&Ms
 
 


            Buat Sya...selamat harilahir yang ke 18..moga Allah sentiasa bersama Sya..dan moga Sya jadi anak kebanggaan semua..

Terima kasih
~~ NA ~~ 

No comments: