Monday, April 11, 2016

Kek coklat kegemaran ramai

       Assalamualaikum..seharian menyiapkan tempahan kek..mujur juga semuanya kek yang berasaskan coklat,.memudahkan kerja heheh

      Tempahan chocolate cuppies untuk dibawa ke sekolah sempena ulangtahun kelahiran anakanda pada jiran saya.. Selamat harilahir Farisha..aunty doakan moga Farisha berjaya dalam UPSR dan menjadi anak kebanggaan semua.. 

      Satu cabaran buat saya bilamana terpaksa beberapa kali juga la meng"adjust" roses pada cuppies kerana  buttercream mudah mencair akibat dari cuaca yang panas..kena buat dengan pantas dan buttercream asyik la keluar masuk peti ais..heheh..apa pun terima kasih Sue..
 
                                                        Chocolate cuppies

               
                
                            Sebiji  Indulgence Chocolate Cake untuk Farisha

                             


       Lagi satu tempahan Indulgence Chocolate Cake dari kawan saya Fae..hehehe sebenarnya Fae terliur bila saya wassap gambar kek yang saya buat untuk sepupu saya..dan kebetulan pula hari ini memang ada tempahan maka saya selitkan sekali..terima kasih Fae
 
                     

      Kek ini pula saya saja buat untuk dibawa ke tadika anak saya.. Alhamdulillah..rezeki Allah yang kita dapat kenalah selalu berkongsi kan moga-moga bertambah lagi nikmat Allah beri pada kita..simple choc cake..deco pon kita buat yang seringkas-ringkasnya..
 
 

Terima kasih
~~ NA ~~

No comments: