Monday, May 16, 2016

Selamat Hari Guru & Selamat Harilahir Cikgu

       Assalamualaikum..16 Mei hari guru yang disambut setiap tahun meraikan jasa dan pengorbanan guru yang tidak mengenal penat lelah mendidik kita. Bagi saya mendidik anak alaf baru amat amat mencabar..tabik spring saya pada cikgu semua..terima kasih kerana mengajar anak-anak saya.moga Allah sentiasa memberkati cikgu semua.

          Minggu lepas saya menerima wassap dari Ima yang bertugas di sekolah anak saya. Bersempena sambutan hari guru dan ulangtahun kelahiran Cikgu Zaini, guru besar SKUSJ20 beliau meminta saya buatkan Indulgence kek..buat anak-anak pra sekolah pula Chocolate Moist cuppies menjadi pilihan..

                           Indulgence kek dengan edible image

                      
 
                                    Chocolate Moist cuppies



 

 
Terima kasih..
~~ NA ~~

No comments: