Saturday, August 13, 2016

Boboboi penyelamat...

      Assalamualaikum..kisah nya suatu malam saya terima wassap dr kawan saya Fae..minta dibuatkan kek dengan imej kartun kegemaran puteri bongsu beliau ~ Boboboi..katanya jenuh dah bertanya hatta kedai kek  tiada yang sanggup terima tempahan..

     Awalnya saya sendiri tak berani nak terima sebab waktu yang diperuntukan amatlah terhad yelah mana nak cari edible image Boboboi...mana nak siapkan kek..tapi bila Fae bercerita betapa berharapnya puteri bongsu beliau akan kek Boboboi untuk jamuan harijadi di tadika adoii luluh pula hati saya..

       Esoknya dua tiga kedai saya terjah misi mencari edible image bermula malangnya tak ketemu..Alhamdulillah akhirnya Fae bertemu juga la dengan Boboi nya hehehe...maka terhasil lah..CHOC FUDGE CAKE dengan buttercream topping..

                 

 Terima kasih..

~~ NA ~~

No comments: