Sunday, January 8, 2017

Jamuan Pejabat

                     Assalamualaikum..order sempena makan-makan opis oleh Puan Shireen Yeop dari Damansara..ini kali pertama beliau menempah.. Alhamdulillah rezeki saya Allah datangkan pelanggan-pelanggan yang tak banyak songeh..dapat pelanggan yang tak cerewet kita pun suka melayan walaupun last minute minta ditambah order..terus-terang saya cakap kalau ada pelanggan yang banyak songeh awal-awal lagi saya reject..bukan saya tolak rezeki tapi saya takut rezeki Allah bagi tu tak berkat sebab nya dalam hati saya pasti akan mengungkit..mengomel dan sebagainya maka dari dok kejar RM tapi dosa pon saya dapat baik saya tolak dengan lembut..setuju??

                  Antara yang ditempah Puan Shireen adalah


                                                      CHEWY GOOEY BROWNIE


                             





                                                                 FRUIT TART






                                                        CREAM PUFF CUSTARD


                                   



Terima kasih
~~ NA ~~
  
                     



** untuk tempahan ~ najmie_na@hotmail.com @ 019-2700300...sekurang-kurang 3 hari sebelum **

No comments: