Wednesday, April 5, 2017

World Autism Day

                                 Assalamualaikum...beberapa minggu lepas saya menerima panggilan dari abang saudara saya Abang Adli, beliau juga adalah "founder" Autism Cafe Project yang terletak di bangunan ibu pejabat IM4U Puchong.

                                   Bersempena dengan "World Autism Day" yang berlangsung di Dataran Merdeka pada hari Ahad 2 April 2017, Autism Cafe Project telah diberi kepercayaan untuk menyediakan 1000 bungkusan nasi  goreng dan ayam goreng untuk diagihkan kepada para sukarelawan yang bertugas di hari tersebut.

                                         Saya telah diminta Abang Adli untuk menyediakan 500 bungkusan nasi goreng cina dan ayam goreng..erk..terkedu saya pada mulanya tak pernah sepanjang saya dalam bidang masakan ini menerima tempahan sebegitu banyak..biasanya bawah 100 orang tambahan pula saya tidak mempunyai peralatan memasak yang bersesuaian tapi...yaaa why not..I set myself a challenge.. kalau tak kita tak akan tahu tahap kemampuan kita kan?

                                                      Nasi goreng dan ayam goreng


                                


                                  Alhamdulillah sebaik subuh kami memulakan kerja memasak dan jam 5,15 petang 500 bungkusan nasi goreng siap sedia untuk penghantaran.


                                                


                                   

Nota kaki :

I would like to take this opportunity to express my gratitude and appreciation  to my beloved hubby and dearest daughter  for their support and  assistance ..without their help, this would not have been possible..❤❤

               

** untuk tempahan ~ najmie_na@hotmail.com @ 019-2700300...sekurang-kurang 3 hari sebelum **

No comments: