Tuesday, May 30, 2017

Rendang Ramadhan

              Assalamualaikum..Alhamdulillah kita masih diberi peluang bertemu dengan bulan yang penuh barakah. Moga Ramadhan tahun ini kita  diberi kesihatan yang optimum untuk meningkatkan amalan ibadah kita sepanjang Ramadhan..InsyaAllah 

                      Hehehe tak mengalahkan tajuk kali ini ~ Rendang Ramadhan..dah macam tajuk Cerekarama  hehehe..  Rendang last minute pon ye juga sebabnya sekitar jam 5 petang Ida telefon saya minta dibuatkan rendang ayam untuk pagi esok..desperate katanya  😅 agak tergamam juga saya..Seperti yang ramai pelanggan saya ketahui saya memang jenis tak suka simpan stok. Ada tempahan baru saya beli barang, itu sebab saya minta sangat-sangat tempahan mesti dibuat sekurang-kurangnya 3 hari awal.

                      Ida,  "regular customer" saya dan antara customer saya yang amat senang berurusan dan tak  banyak karenah.  Bila kita berurusan dengan customer yang menyenangkan kita, memang payah untuk berkata tidak. Tergesa-gesa saya ke pasaraya membeli bahan untuk merendang, maka terhasil lah Rendang Ayam Segera..mohon maaf Ida ye andai ada kekurangan.

 




Terima kasih
~~ NA ~~

No comments: