Monday, June 17, 2019

Tempahan cream puff sepanjang April

                  Assalamualaikum semua...huhuuhu laammaaa berzaman tak update..Alhamdulillah orders keep on coming..dalam tak sedar dah hampir 10 tahun INDULGE YOURSELF beroperasi dari hanya sekadar pencuci mulut hinggalah ke menu katering.

                                Ada juga yang bertanya tak nak buka kedai ke...ehmm bagi saya apa juga yang kita lakukan commitment itu paling penting. Dari mula saya buat home cook ini segala urusan pendek kata dari A-Z saya yang lakukan sendirian ada tanya tidak hanya bantuan dari ahli keluarga itupun kalau tempahan yang saya terima dalam kuantiti yang banyak. Saya masih ada anak yang bersekolah dan memerlukan sepenuh perhatian dari saya, andai kata saya punya kedai saya takut tak mampu untuk berikan yang terbaik buat keluarga dan kedai saya nanti. . Buat masa sekarang saya lebih selesa begini..keluarga saya uruskan sendiri..pelanggan saya pun takat ini Alhamdulillah puas hati dengan apa yang mereka tempah..itu yang penting. Saya takut nanti yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran. Apa yang saya dapat sekarang pun Alhamdulillah rezeki tak pernah salah alamat orang kata heheh yang penting kita rajin berusaha. Done bebel heheheh...

                     Seperti biasa la cream puff sentiasa ada peminat yang tersendiri..Antara tempahan cream puff bulan ini datang nya dari Kak Dah dari USJ13, sahabat sekolah saya Linda di Saujana Putra, adik saya Wanie dari USJ2 dan juga Masya di Putra Heights















 Terima kasih
~ NA ~



** untuk tempahan ~ najmie_na@hotmail.com @ 019-2700300...sekurang-kurang 4 hari sebelum **

No comments: