Thursday, July 23, 2020

Sambutan hari kelahiran bonda

                  Assalamualaikum.. Madam Christine dari USJ4 menempah beberapa juadah sempena meraikan hari ulangtahu  kelahiran ibunya.  Menu bertemakan  Aildifitri menjadi pilihan beliau Rendang Ayam, Nasi Impit dan Kuah Kacang.








                     Nasi goreng cina ini pula potluck saya untuk dibawa ke majlis jamuan aidilfitri bersama rakan-rakan sekolah menengah saya dan kebetulan pula hari kelahiran saya. Bertuah nya saya punya rakan-rakan yang sporting meraikan ulangtahun kelahiran saya siap dengan cheese kek yang sangat enak air tangan Sham dan segala jenis juadah yang sedap sangat siap dengan belon-belon lagi...hadoi macam kanak-kanak rebina aje. Terima kasih tau kawan-kawan Amy, Sham, Ina, Siti, Ayu, Kak Tina, Zie dan terima kasih teristimewa buat tuan rumah Noorin...sayang korang ketat-ketat.





Terima kasih

~~NA ~~


** untuk tempahan ~ najmie_na@hotmail.com @ 019-2700300...sekurang-kurang 4 hari sebelum **

No comments: