Wednesday, December 30, 2020

Tempahan sepanjang Oktober.. Alhamdulillah

                    Assalamualaikum semua... berikut adalah semua tempahan yang diterima sepanjang bulan Oktober..

                             Sahabat pada kakak ipar saya, Puan Mary menempah Rendang Daging dan Ayam Masak Merah dan juga Cream Puff.
  

   



   



   




             Nasi Baryani Ayam dan Acar ini pula adalah dari adik ipar saya Atil.


  


  





                   Sahabat saya Ly dari USJ17 telah menempah Baked Potato with Cheese

  


                              Chicken Pie ini pula tempahan dari jiran saya Puan Yamasita.




                     Puan Anne dari USJ18 menempah kuih Kasui Gula Melaka dan Kuih Lapis

  



  





          

Cream Puff  yang ditempah sepanjang bulan  Oktober dari Kak Sue Sri Tanjung, Mas Putra Heights, jiran saya Kak Halipah dan sahabat saya Fae di Puchong

    



    



    



      



    



     


    


        



    


 Terima kasih
 ~~ NA ~~


** untuk tempahan ~ najmie_na@hotmail.com @ 019-2700300...sekurang-kurang 4 hari sebelum **

No comments: