Wednesday, June 23, 2021

Tempahan Jun dan saya bercuti panjang..

                 Assalamualaikum  ini adalah tempahan yang saya ambil sebelum saya bercuti panjang untuk sementara waktu.

                               Kasui Pandan dan Kasui Gula Melaka dari Puan Sikina USJ19





Kasui Gula Melak dan Fruit Tart ini ditempah oleh sahabat saya Nazly di USJ17




 

                                        Cream puff tempahan oleh jiran saya Kak Halipah

                       
                    Mohon maaf banyak-banyak  kerana saya terpaksa menolak beberapa tempahan sebelum saya menjalani sedikit pembedahan kecil untuk rawatan Cervical Spondylosis saya. Alhamdulillah berkat doa semua saya selamat menjalani rawatan tersebut dan sekarang dalam fasa   pemulihan.  Saya dinasihatkan untuk berehat sekurang-kurangnya 1 bulan.. InsyaAllah doakan saya kembali pulih seperti sedia kala ya 💓💓



Terima kasih

~~ NA  ~~

** untuk tempahan ~ najmie_na@hotmail.com @ 019-2700300...sekurang-kurang 4 hari sebelum **

No comments: