Monday, April 4, 2022

Februari dan segala tempahan

                                Assalamualaikum semua... Alhamdulillah dan jutaan terima kasih  buat pelanggan INDULGE YOURSELF   yang telah menempah untuk bulan ini. Antara nya

                                       Jiran saya Kak Hasnah menempah beberapa juadah untuk santapan majlis perkahwinan puteri beliau.

                               Apam Polkadot Blueberry



Roti Jala  

 



Kari Ayam dan Kentang




           
        Puan Masya dari Putra Heights menempah RED VELVET CREAMPUFF untuk disedekahkan buat anak-anak di RACTAR





              Puan Mary pula menempah juadah berikut

                                 Red Velvet Cuppies




Nasi Tomato



Ayam  Masak Merah



Acar



          RED VELVET CREAMPUFF sekali lagi ditempah oleh Puan Masya dari Putra Heights untuk sambutan Hari Kanak-Kanak sekolah anak beliau.



                  Kak Azza jiran saya menempah MIHUN SINGAPORE dan juga CREAMPUFF KASTARD.





                 Puan Hanim dari PJ menempah beberapa juadah untuk majlis bacaan yassin di pagi Jumaat.
                        
                                    Cream puff 
        

 
                          
                                                                
                    Mihun Goreng Singapore



Sandwich Ayam Teriyaki





        SANDWICH TELUR tempahan dari Puan Shamala yang berada di USJ3.



         Sahabat sekolah saya Noorin menempah juadah sarapan pagi untuk mesyuarat di pejabat beliau.

                                    Nasi Lemak





Rendang Ayam



                         
Apam Polkadot Strawberry 



Kasui





       Adik saya Ween di USJ2 pula menempah SANDWICH TUNA dan CREAMPUFF KASTARD untuk majlis bacaan Yaasin.



            Mak saudara saya Mak Sue meminta saya buatkan CREAMPUFF KASTARD dan BLUEBERRY CHEESE TART untuk dibawa ke majlis perkahwinan jiran beliau.





                 Puan Pamela dari Seksyen 23 Shah Alam menempah hidangan NASI TOMATO dan AYAM MASAK MERAH untuk diberikan kepada para guru sekolah anak beliau.




        Puan Ayu dari MBB USJ menempah beberapa juadah untuk para pelanggan yang berurusan di bank.






                    CREAMPUFF yang ditempah oleh Kak Sue di Sri Tanjung, Kak Halipah USJ16, Ranita USJ4, Atie di Sri Tanjung, sahabat saya Zie di Bangsar dan  sepupu saya Nasihah,




            
Terima kasih

~~ NA ~~                      
                                        

** untuk tempahan ~ najmie_na@hotmail.com @ 019-2700300...sekurang-kurang 4 hari sebelum **






















No comments: