Monday, May 8, 2023

Segala tempahan di bulan April

                       Assalamualaikum, salam Ramadan semua kesayangan INDULGE YOURSELF.

                    Dimulakan dengan tempahan moreh dari kakak saya Kak Ani di Subang Alam , Roti Jala dan Kari  Ayam bersama Kentang.




                    Puan Masya di Cyberjaya meminta saya buatkan Fruit Tart untuk juadah berbuka anak-anak di RACTAR.



                    Vanilla dan Pandan Cuppies untuk diletakkan ke dalam goodies bag sempena majlis khatam Al-Quran Masjid Al Madaniah ditempah oleh jiran saya Kak Hasnah.




            
                    Pulut Kuning dan Rendang Ayam ini pula sempena majlis khatam Al- Quran Surau An Nur Subang Alam.




                   Puan Masya di Cyberjaya menempah Roti Jala dan Chocolate Creampuff.





                   Sahabat sekolah saya Norsuhaida pula meminta saya buatkan Roti Jala.



                Puan Baizura, jiran saya menempah beberapa juadah antaranya.


                                                                    Meehoon Singapore dan Kicap Cili



                                                                              Sandwich Tuna




Creampuff



                                                                    
                  Puan Azliza di USJ20 meminta saya buatkan Roti Jala dan Kari Ayam bersama Kentang.




                       Puan Faridah di USJ18 menempah Roti Jala.


   

            Tempahan creampuff sepanjang April ditempah oleh ida di Sri Tanjung, Cik Sofiah di USJ17,  Kak Dah yang berada di USJ13, Mas di Putra Heights, Puan Wan di USJ9, jiran saya Kak Sharifah dan Puan Masya di Cyberjaya yang menempah Red Velvet dan Chocolate Creampuff.



















 Terima kasih

~~ NA  ~~

** untuk tempahan ~ najmie_na@hotmail.com @ 019-2700300...sekurang-kurang 4 hari sebelum **

No comments: