Sunday, May 16, 2010

Dari seorang ibu untuk ibu-ibu..










   
Assalamualaikum...dalam post sebelom neh saya ada cerita perihal adik saya Hazrene yang minta saya buatkan 100 pack chocolate tart untuk dijadikan give away sempena hari ibu...hehehe agak mencabar juga dengan keadaan kaki saya yang bersimen...terima kasih yer Ween.
      Oh ya minggu lepas kaki saya terpelecok masa nak naik tangga..saya ingatkan terseliuh biasa saja..so bawa lah gi urut..dah masuk 2 weeks takde tanda-tanda bengkak dia surut dan masih lagi sakit...atas nasihat kawan-kawan saya yang prihatin..Alhamdulilllah untung saya ada kawan-kawan yang sayangkan saya..jadinya hari Jumaat saya pun gi la ke QHC di Taipan..hasil dari x-ray kaki saya..soheh ada fractured bone pada jari kelingking..saya terpaksa dikejar ke Hospital Serdang sebab doktor di QHC bercuti till 25/5...maka bersimen la kaki saya neh..dan bertongkat la saya untuk 6-8 minggu..tapi jangan risau InsyaAllah order tetap saya terima..

Terima kasih..




No comments: