Sunday, May 16, 2010

Last minute orders

      Assalamualaikum...selalunya saya akan terima order sekurang-kurangnya 3 hari sebelum..tapi kali neh memang betul-betul last minute punya order...bukan satu tapi dua sekali..
    Adik saya sorang neh Hazrene Begum..haa dia ada buat home cook catering tau..masakannya sedap yelah masakan air tangan ibu dan anak-anak..harga pula berpatutan..memang berbaloi-baloi la..so kalau ada sapa-sapa yang nak buat makan-makan di rumah ker atau pejabat leh hubungi adik saya neh ye ~ Hazrene  @ Ween 012-3792250.
     Minggu lepas Ween call saya nak order tart..dia minta saya pack kan untuk give away hari ibu dia nak hari Sabtu..cerita di kat sini..tup tup pagi Selasa saya terima sms dari Ween "kak jgn lupa 1 set cistart saiz S ween ptg nak amek".. Ya Allah saya betol2  tak ingat yang dia ada order cheese tart untuk katering TV3 di Glenmarie..    lalalala..kelam kabut saya jadinyer...dalam kelam kabut saya Ween tambah lagi order 1 set egg tart S..Alhamdulillah by 6pm semua order siap..










Blueberry cheestart neh ibu Ween order..hehehe last minute gak..sempena hari ibu saya buatkan juga siap saya bubuh buah lagi..memang special sket lah..hari ibu lah katakan jeles ajer Wee
       Last minute order yang kedua dari Cikgu Shahariah..cikgu anak bongsu saya..dia call pukul 2pm pukul 6pm nak ambil..nak buat buah tangan untuk dibawa pulang ke kampung..oohhh lalalala sekali lagi saya bersilat di dapur menyiapkan 2 sets of fruit tart & 1 set cheesetart...mujur la tart shell yang saya buat untuk give away hari ibu Ween dah banyak yang siap..










Terima kasih
  

No comments: