Friday, July 27, 2018

Tempahan open office raya

                         Assalamualaikum, sebulan Ramadhan rasa sekejap saja berlalu dan Syawal datang menjenguk. Sudah menjadi tren sekarang bukan setakat rumah buat" open house" raya, pejabat juga tidak ketinggalan dengan " open office" rayanya. Alhamdulillah rezeki sama-sama dikongsi tidak mengira bangsa dan agama.

                           Tempahan ini datangnya dari Encik Khalil CIMB Glenmarie                         
                           
                       Nasi Minyak                                                                    
                                                         

 Kari kambing

                                                            

                   Ayam masak merah 

 



                                                                                                         
















         
       

Nasi impit



        

Lontong 
             
       



       
                     



                         Seterusnya pencuci mulut tempahan dari Puan Nurul, Wisma Perkeso, Klang

   
                 Chocolate Moist kek
  




                Cream puff




   
                  Fruit Tart




       


                    Chewy Gooey brownies 








                   Saya terima 2 tempahan di atas 2 minggu awal, ialah masa itu keadaan mengizinkan tapi kita hanya merancang, 5 hari sebelum nya saya, suami dan anak bongsu  sakit..demam yang agak teruk dan juga batuk. Risau sebenarnya saya sebab takut melarat dan tak dapat nak memenuhi tempahan. Nak menolak terasa kesian, last minute kan mana nak cari "caterer" kalau ada pun belum tentu mereksa sanggup maklumlah musim raya begini semua pun perlukan "catering".  Setelah 2 klinik saya terjah Alhamdulillah demam beransur pulih cuma batuk sahaja dan Alhamdulillah saya berjaya menyiapkan semua tempahan saya mohon maaf ya jika ada kekurangan. Setelah hampir seminggu sakit maka saya terpaksa menyerahkan diri pada yang lebih arif.  



                    Maka ber"holiday" saya di sini selama 6 hari dan bercutilah saya dari sebarang tempahan. Saya mohon maaf sangat-sangat buat semua yang ingin menempah bukan saya tolak rezeki tapi saya memang amat sangat memerlukan rehat sebab nya ada beberapa tempahan yang telah saya terima sebelum saya diuji Allah dan saya mahu pastikan saya betul-betul sihat. Terima kasih buat semua yang mendoakan saya dan keluarga.


Terima kasih'

~~ NA ~~ 






 


No comments: