Friday, July 27, 2018

Tempahan sepanjang Ramadhan

                                               Assalamualaikum semua..Alhamdulillah kita dipertemukan lagi dengan bulan yang penuh barakah bulan Ramadhan. 

                                                 Alhamdulillah tercapai hajat adik ipar saya, Atil untuk bersedekah kepada qariah surau ditempat beliau. Pulut kuning dengan sambal tumis ikan bilis menjadi pilihan Atil.
                                             




                          Macaroni goreng ini pula tempahan dari sepupu saya Nilly untuk majlis berbuka puasa pejabat beliau di Cheras. 

                                        
  



                                  Tempahan cream puff dari kawan anak saya juga sahabat sahabat saya Nieza dan Mas di Putra Heights






                                   Roti jala ini ditempah oleh sahabat saya Majidah.





                           Pulut kuning dan rendang ayam doorgift untuk qariah di srau tempat kakak saya Kak Ani, Subang Alam sempena khatam nya tadarus Al-Quran, Alhamdulillah. Moga Alah merahmati kita semua.


       


   



Terima kasih
~~ NA ~~




















No comments: